Warning ! You have stepped onto Candy Blossom.Follow me and leave a tag │FollowDashboard
Sweet Treats.
Entry


About


Links

Welcome :)

Hello.Welcome to iechaasweetie.blogspot.com Feel free to navigate around. Thanks!




Credits


Skin+header designer : Ainnad_Rocks
editor :puteri suriani
Photos : Weheartit | Tumblr
Background : Kak Biyha
0 cookie(s) ● Saturday, February 18, 2012 ● 6:11 PM
Sabtu , 18.2.2012 , SmK Sungai Besi telah mengadakan merentas desa. wuuuuu , awal knkn ? hahahaaa , aku dengan myza lari mainmain je, tksampai separuh jalan lagi aku dh pancit dah. mana taknye , dengan perut kosong nya nak lari pulak kn. apa celup ~ hahaa . tu lah , padan muka aku XD hikhik . Dania dh tinggalkan aku , badan kurus senang lh lari kn. tkmacam aku dengan Myza , hahaaa . tettttt , no komen --' Alyn dengan Lyza pun th mana tah diorang lari. P1 aku dengan Myza orang terakhir sekali sampai. Wahhh , hebat kan ? hahaaa . tahun nie rumah kuning lagi menang merentas desa. naib johan rumah merah , ketiga rumah hijau , empat rumah biru , last rumah ungu. wuuu , rumah ungu jatuh dh sekrang , dulu rumah ungu hebat doooo . atlit rumah ungu ramai dh takda kn. rumah kuning pulak hebat skrang. ahhh , takde takde , aku nk rumah biru menanggg !!!!!!!!!! yeahh , biru pasti unggul :D aku akan pastikan .  winkwink ~ heee . pukul 12.30 loceng ais cream dh berbunyik. itu tanda nyeee , dh boleh balik. semua dh mcm kambing keluar kandang dh . berebut-rebut nak keluar .  weeee :3 tksabar giler nak balik weyh. rindu dkat katil , hahhaa . penat giler wooo , satu badan aku sengalsengal , lenguhlenguh --' perghh , mane tak nye , jarang berjogging , tibetibe nak lari mengejut pulak . terus syot lah urat aku niy . huh ! anyway , esok cuti :) weeeee , rehat secukupnya dkt rumah . hhahaa . syg sekolah aku , korang ada ke ? takde kn , padan muka tkcuti XD #kecoh . hhahaa . sampai sekarang , kaki makin sakit , nak berjalan pun senget dh niyy . haduihhh --' mcm mana nk pergi skolah mcm niy . sokayy  , mummy tersayang aku ada , esok mummy aku tolong picit kn . terbaik lhh , iloveyouu mummy <3 winkwink ~  Peace :3 jangan jealous :D hikhok ! that's all , bye


Past Future