Warning ! You have stepped onto Candy Blossom.Follow me and leave a tag │FollowDashboard
Sweet Treats.
Entry


About


Links

Welcome :)

Hello.Welcome to iechaasweetie.blogspot.com Feel free to navigate around. Thanks!




Credits


Skin+header designer : Ainnad_Rocks
editor :puteri suriani
Photos : Weheartit | Tumblr
Background : Kak Biyha
0 cookie(s) ● Sunday, February 19, 2012 ● 5:36 PM






2 hari berturut-turut , kenduri dan terus kenduri . naik dh badan akuu , asyik makan jee . kata orang rezeki jangan ditolak kn , makanan dh sedapsedap . bedal jelahh , janji perut kenyang. takpe , balik kl , diet lah balik .  hohoho ^_^  kitorang pun dh jadi mereng dh , duduk dkt kampung niy . dengan pakai baju kurung nye lagi. dengan banyak spesis nyamuk lagy ,  panas woooo ~ sabor jelah --' takde kerja nk buat , posing lh mcm org gilo . hahaa XD nak tunggu umi abah sembang , sampai besok subuh pun jadik. dh jumpa rodong tu , sembang pun dh tk ingat dunia dhh . wuuuuu . that's why , drpd kitorang bosanbosan dengo orang tua dok sembang . tngkap gambar lh , penyelesaian kitorang untuk hilangkan bosan :3 heuwheuww , dh camera depan mata kn. pantang dooo , camera dengan kitorang dh mcm magnet dah , mesty nak bergambat punyeee . hobi kan , apa boleh buat kan :) korang tkboleh nak cakap ape dh . heeee . korang jangan nak mengutuk eaea ? siblings kitorang niy mereng + happening yeahh ! korangg ada ada ? tak da kan ;) so diamm :P  hohooo , that all bye
Location : Pahang Darul Makmur , Mentakab .


Past Future