Warning ! You have stepped onto Candy Blossom.Follow me and leave a tag │FollowDashboard
Sweet Treats.
Entry


About


Links

Welcome :)

Hello.Welcome to iechaasweetie.blogspot.com Feel free to navigate around. Thanks!




Credits


Skin+header designer : Ainnad_Rocks
editor :puteri suriani
Photos : Weheartit | Tumblr
Background : Kak Biyha
0 cookie(s) ● Saturday, February 25, 2012 ● 5:43 AM


Ya Allah , hari ni aku dh puas menangis . what wrong with me ? aku nak jd Iecha yg dulu . yang selalu ceria & sentiasa senyumm . yeahhh ! Aku kuat :D ! ramai lagi orang di sekiling aku yang sayangkan aku knkn , yg sentiasa menyokong aku & sentiasa disamping aku saat aku susah dan senang . i'm very grateful :') yeahh ! aku trperlu nak buang air mata aku hanya kerana seorang lelaki . org bodoh je yg buat mcm tu termasuk aku. hahaa . aku tknangis dah , Iecha kuat knkn ? walau 1000 masalah yg melanda dalam hidup aku . Aku akan tetap tersenyumm , setitis air mata jatuh , ia amat berharga kn. Allah beri air mata hanya untuk ditangisi kerana kegembiraan bukan kesedihan , walahh ^^  Iecha tetap Iecha :D Peace :3


Past Future